• Ga terug naar de hoofdpagina
  • Klantenservice

    Heb je een vraag? Kijk of je het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet,
    dan kun je altijd even contact met ons opnemen. Of het nu gaat over onze
    producten of een bestelling. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en
    17.00 uur.

    Webwinkel

    Woon je in Zeeland, Westelijk Brabant of de grensstreek onder Zeeuws Vlaanderen,
    dan leveren we je boodschappen wekelijks met koelvervoer aan huis.
    Wil je dit, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@degroteverleiding.nl
    Dan checken we of je binnen de bezorgregio valt en sturen je een
    aanmeldformulier en nadere informatie.

    Tot wanneer kan ik bestellen?
    Je kunt elke dag, elk uur van de dag bij De Grote Verleiding bestellen.
    Alle bestellingen die zijn gedaan voor maandag 10.00 uur, worden woensdag,
    donderdag en vrijdag afgeleverd. Bestellingen na maandag 10.00 uur
    worden opgenomen als bestelling voor de volgende week. Per e-mail ontvang
    je het aflevertijdstip.

    Kan ik bijbestellen?
    Ja, je kunt altijd bijbestellen. Door het bestelprogramma te openen en verder
    te winkelen en te wijzigen kun je tot maandag 10.00 uur bijbestellen, de bestelling
    wijzigen of annuleren.

    Kan ik mijn bestellingen aanpassen of ongedaan maken?
    Ja, tot maandag 10.00 uur kun je via het bestelprogramma bijbestellen, je
    bestelling wijzigen of ongedaan maken. Controleer je bestelling goed voordat
    je haar afrondt.

    Is er een minimum bestelbedrag?
    Ja, De Grote Verleiding hanteert een minimum bestelbedrag van € 30,-.

    Hoe worden de producten afgeleverd?
    Elke bestelling wordt afgeleverd in een stevige, afsluitbare retourkrat.
    Uw boodschappen zijn zorgvuldig ingepakt en worden koel bij je afgeleverd.

    Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
    Tussen 08.00 – 20.00 uur: elke woensdag in Noord-Brabant, Tholen, Schouwen-
    Duiveland en Noord-Beveland. Elke donderdag in Oost-Zuid-Beveland, Oost-
    Vlaanderen, West-Vlaanderen en Zeeuws-Vlaanderen. Op vrijdag in Walcheren
    en de rest van Zuid-Beveland. Op dinsdag ontvang je een e-mailbericht met het
    tijdstip waarop wij de bestelling af zullen leveren.

    Moet ik thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen?
    Nee, niet per se. Onze chauffeurs brengen de boodschappen op het afgesproken
    adres. Je zorgt dat de lege boodschappenkrat met de statiegeldverpakking
    klaarstaan (bijvoorbeeld in het schuurtje. In overleg met onze chauffeurs is
    veel mogelijk. De boodschappen kunnen bijvoorbeeld ook op het werk of bij de
    buren worden afgeleverd. Geef een ander afleveradres op tijd door.

    Zijn alle producten biologisch?
    Al onze producten zijn biologisch gecertificeerd, met uitzondering van wilde
    producten (wild en producten uit de zee). We zijn een Skal-gecertificeerd bedrijf
    en voeren het EKO-winkelkeurmerk.

    Welke producten kan ik bij De Grote Verleiding kopen?
    Door de webwinkel te bezoeken, krijg je een goede indruk van ons aanbod. Als
    je een product mist dat je graag wilt hebben, vertel het ons. We zullen ons best
    doen om het product in ons assortiment op te nemen. Elk jaargetijde brengt zijn
    specifieke producten voort. Juist in die periode zijn ze het lekkerst en vaak het
    voordeligst.

    Hoe kan De Grote Verleiding mij verzekeren dat ik verse producten ontvang?
    De Grote Verleiding houdt nauw contact met de leveranciers. Veel producten
    komen uit de regio zodat de trajecten kort zijn. Onnodige tussenstappen worden
    vermeden. En we hebben geen voorraad.

    Worden alle bestelde producten geleverd?
    We doen er alles aan dat de producten die je bestelt ook daadwerkelijk worden
    geleverd. Mocht een product niet leverbaar zijn dan ontvang je direct bericht.

    Kan ik producten teruggeven?
    Ja. Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent. Mocht iets niet in orde zijn,
    laat het ons weten. Wij beloven het voorval zo snel en goed als mogelijk op te lossen.
    Mocht het product anders zijn dan wat je ervan verwachtte, laat het ons weten via
    klantenservice@degroteverleiding.nl. Samen zoeken we een oplossing. De Grote
    Verleiding wil 100% tevreden klanten.

    Hoe betaal ik?
    De betaling van de producten die door onze bezorgdienst worden geleverd,
    wordt afgehandeld via een automatisch incasso. Je betaalt nadat de bestelling
    is geleverd.
    Zodra je je als klant hebt aangemeld, machtig je ons om na aflevering van
    de bestelling je bank opdracht te geven het verschuldigde bedrag af te
    schrijven. Automatisch incasso is omgeven met belangrijke waarborgen. Zo
    kun je, wanneer je het niet eens bent met de afschrijving, binnen 30 dagen
    het bedrag terug laten storten. Je kunt de machtiging op elk moment weer
    intrekken.

    Hoe zit het met het statiegeld?
    Door ons wordt geen statiegeld in rekening gebracht.
    Regionale klanten geven de statiegeldverpakkingen en de krat mee retour.

    Bezorgkosten?
    Klanten van de regiowinkel betalen € 3,75 ongeacht de hoogte van de bestelling.